email MARKETING

Oferta obejmuje projektowanie szablonów newslettera oraz wysyłkę maili. Skorzystaj z naszej pomocy i ciesz się zaufaniem oraz lojalnością klientów

Email dostarczany jest w jedno z najbardziej prywatnych miejsc w sieci jakim jest Twoja skrzynka email. Sam ten fakt decyduje o tym, że email staje się bardzo personalnym kanałem komunikacji między Twoją firmą a Klientem.

Kluczowym zadaniem e-mail marketingu jest budowanie lojalności konsumenckiej, tworzenie i utrzymywanie relacji z klientami, co pomaga w budowaniu świadomości istnienia marki.

Skupiamy się na KREACJI

reklamie, analizie i DORADZTWIE

01.

MIERZYMY

Dokładnie, ile wiadomości zostało wysłanych, ile dotarło do adresata, do kogo i kiedy wysłano informację, kto przeczytał wiadomość, co i kogo zainteresowało.

02.

OD RĘKI

Przesłanie wiadomości email trwa chwilkę , co pozwala na komunikowanie treści ściśle związanych z bieżącymi działaniami.

03.

TRAFIAMY

Nieustannie zbierane informacje na temat aktywności odbiorców pozwalają dokonywać ich segmentacji w dowolnie złożony sposób; pozwala to wysłać komunikację precyzyjnie dobraną do oczekiwań odbiorców.

04.

INDYWIDUALNIE

Automatyczne wysyłanie spersonalizowanych wiadomości, które są odbierane jako przygotowane indywidualnie z myślą o nim. Mogą to być życzenia wysłane w dniu urodzin, czy pytanie o jakość usługi kilka dni po jej wykonaniu.

05.

OSZCZĘNOŚĆ

Koszt dotarcia do odbiorców jest wielokrotnie niższy, niż w przypadku papierowej komunikacji: znikają koszty związane z drukowaniem, wysyłką i logistyką.

06.

CEL

Dzięki odpowiedniemu kanałowi email wzrastają kluczowe wskaźniki efektywności Twojej firmy- od zwiększenia liczby odwiedzin na stronach WWW, aż do zwiększania sprzedaży i przychodów

Komunikacja email może
być z powodzeniem
stosowana w firmach
ze wszystkich branż

W ramach usługi mailingowej proponujemy wysyłkę newslettera oraz biuletynu. Dokładamy wszelkich starań aby wysyłka maili do klientów nie przybrała formy spamu. Zapewniamy profesjonalną obsługę,  wiemy jak duże znaczenie dla firmy ma utrzymywanie dobrych relacji z odbiorcami.